السبت، 16 فبراير 2008

عيـــــــد الحـــــــب


ايه رأيكم نتكلم مع بعض انهارده علي مناسبه سعيده جدا جدا هو اينعم فات عليها يومين بس اكيد انتم فاكرنها وهي مناسبه
عيــــد الحـــــب
اليوم ده بالنسبه ليه احلـــي يوم في عمري كله وانا بأطلق عليه... يــــوم الاعتــراف... طبعا عاوزين تعرفوا ليه
زي اليوم ده من سنتين كنت خارجه من المحاضره وكان اول عيد حب يعدي عليا وانا معايا نصفي الثاني كانت فرحتي متتوصفش بس كنت كتماها جوايا مكنش حد يعرف غير اقرب اصدقائي لقلبي وكنت واقفه امام المدرج لكم ان تتخيلوا معي الدور كان زحمه جدا ناس خرجه من محاضره وناس دخله وفجأه لقيت حد ينادي عليا وحينما توجهت اليه بنظري شيئ لايصدقه عقلي حيث انه هو نصفي الاخر يمسك بيداه هديه ويردد كلمات كل سنه وانتي طيبه وبصوت يهمس به بين شفتاه يردد

.... بحبــــــك....
فجأه لقيت نفسي وسط فتيات وفتيان يصفقون ويصفرون بأعلي صوت كانت فرحتي لا وصف لها كنت اشعر وكأنني ارتفع واطير كالعصفور أوكأني اميره متوجه فوق عرش اسمه ....حــــب العمـــــر....

ودلوقتي ايه رأيكم تكتبولي احلي موقف عدي عليكم يوم عيــــد الحـــب بينكم وبين اي حدممكن يكون مع صديقه او صديق او اقارب او مع اخواتك هنتظر مواقفكم
وكمان هسألكم سؤال
لو جالك كارت معايده يتري هتهديه لمين ؟؟؟؟وهتكتبي ايه؟؟؟؟
وكــــل عيـــد حـــب وانتم طيبيـــن

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

"حب"ى :ايوة ياعم فاكرة انا لما حكيتيلى الموقف دهوانتى تذوبين خجلا وفرحا ربنا يفرحك دايما يارب أما بقى بالنسبة لسؤالك فانتى اكتر واحدة عارفة اجابتهولو معايا كارت معايدة هبعته لشخص عزيز عليا حاسة انى نسيت اعبرله عن مدى اهميته لى وعاوزة افرحه فى الوقت الحالى ممكن يكون بابا أو حد من صحابى
سلاموز