الخميس، 20 نوفمبر 2008

لقد اتي وقــــت الرحــــــيل





الفــــــــراق



كنت فاكره ان فراقنا هيكون سهل بس اصعب شيء في الدنيا انك تشعر ان جزء منك بيبعد عنك فاكره اول مره شوفتها كان من حوالي عشر سنين كنا لسه اطفال كبرنا مع بعض ولعبنه مع بعض كنت اول مره ادخل بيت واحس اني في بيتي فاكره ايام ما كنا ننزل مع بعض نشتري هدومنا مع بعض ونرجع مع بعض فاكره كمان لما كنا ننزل نصلي العيد مع بعض ونرجع والضحكه والفرح مليا قلبنا ذكرياتي كلها معاها بحلوها ومرها لو كان بأيدي مخلهاش تمشي ابدا بس مش بأيدي اي شيء غير اني اقولها
(هتوحشيني اوي يا مرمورتي )


هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

ربنا يخاليكوا لبعض ياحبيب قلبي ويجمعكوا تانى ولا يكون ف فراق تانى ابدا بنكوا والله انا عينى دمعت وانا بقرأ الرساله اللى انتى كتباها وبدعى من ربنا يقربكوا تانى ولا يبعدكوا تانى ابدا ابدا واحنا كلنا جنبك وحوليكى مع ان وجودنا مش هيعوضك منوره وربنا يعلم انا بحبك قد ايه واتمنى ليكى كل حاجه حلوه بجد بحبك اوووووى ياصافي...mshmsh